maanantai 8. lokakuuta 2012

sairaana yök...

Tässä viidettä päivää sängyssä maatessa, on ollut aikaa miettiä uusia projekteja. Siis olen ollut kunnon angiinassa nyt viidettä päivää niin etten edes virkata ole jaksanut. Olen vaan maanut sängyssä ja katsonut padilta kaikki mahdolliset turhat sarjat....huoh.

Ei oikein ole minun juttuni olla tekemättä mitään. Vaikka blogeja olen hiljaiseen tahtiin päivittänyt, niin yleensä joka päivä töiden, kodin ja lasten hoitamisen lisäksi näprään iltaisin jotakin. Yleensä kortteja.

Nyt ei ole jaksanut tehdä mitään :(

Selailin vanhoja kuvia kamerasta ja löysin kuvan sitruunapastasta, jonka jokin aikaa sitten nappasin.
Olen uuden keittiön myötä ehkä hieman innostunut myös ruuan laitosta.
Voih nyt maistuisi sitruunapasta ja paistettu rapea pekoni....jos vaan saisin sen nieltyä...
Parempia päiviä odotellessa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteesta!
Sitä on aina ilo saada!
Terv. Mersia